Vind je jouw vraag niet terug? Aarzel dan niet om ons te contacteren via het chatvenster.
  • Moet ik extra verzendkosten betalen?

    Verzendingen binnen België en Nederland zijn volledig gratis. Je bestelling wordt verzonden met bPost of PostNL. Na verzending ontvang je een mail met je Track&Trace-code. Hiermee volg je de status van je pakje op de voet. .

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kan je de producten ruilen of retourneren. Na ontvangst van de teruggestuurde items, wordt het bedrag binnen 7 werkdagen teruggestort.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Als je voor 17u een bestelling plaatst, proberen we het diezelfde dag nog te versturen. Zo heb je het pakketje de volgende dag al in huis. Voor producten die na 17u worden besteld, reken je best op 1-2 werkdagen.

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

    Online kan je met Bancontact, kredietkaart (Maestro, MasterCard en Visa), Paypal, Bitcoin, iDeal, Belfius Direct NET, KBC PayButton en SOFORT-banking. In de winkel betaal je contant of met ecocheques.

  • Het product dat ik zoek is ‘tijdelijk uitverkocht’. Kan ik dit alsnog bestellen?

    De laptops en computers zijn meestal eenmalige aanbiedingen. Wanneer producten ‘tijdelijk uitverkocht’ zijn, kan je deze meestal niet meer bestellen. Onze voorraad iPhones wordt daarentegen wel bijgevuld. Op zoek naar een specifiek model dat niet meer voorradig is? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Ze kunnen je een soortgelijk alternatief aanraden of een eventuele levertermijn doorgeven.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren, waar vind ik het retourformulier?

    Het retourformulier vind je op de herroepingspagina. Dit moet je enkel nog afdrukken en invullen.

  • De postbode is langsgekomen, maar ik was niet thuis. Wat moet ik doen?

    Je ontvangt altijd een Track&Trace-code bij je bestelling. Als je niet thuis was tijdens de levering, kan je met behulp van die code zien waar je pakketje zich bevindt. Daarnaast krijg je altijd een notitie in de brievenbus, waarbij de postbode je laat weten waar en wanneer je het kan oppikken.

  • Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

    Ja. Bij het afronden van je bestelling vragen we welke verzendmethode je verkiest. Hier kan je selecteren dat je het pakket wil oppikken in de Digoo-store.