Retourneren of reparatie aanmelden

Je hebt een artikel besteld en het voldoet niet aan je verwachtingen of je wilt het simpelweg inruilen voor een ander toestel. Anderzijds kan het ook zijn dat je het toestel op digoo.be kocht en nu wilt aanmelden als reparatie. Dat kan allemaal perfect binnen de 14 dagen na, hier gaan wij je dan ook zo goed mogelijk bij helpen. Daarom kan je in 3 stappen eenvoudig retourneren. Deze stappen vind je hieronder. Na de aanmelding van je retourzending of reparatie zullen we je per e-mail op de hoogte houden.


1. Gegevens invullen

Hier is het belangrijk om je bestelnummer in te geven en het mailadres dat je opgegeven hebt bij de bestelling zodat je verder kan naar de volgende stap. Hier dien je enkel aan te duiden of het om een reparatie gaat of een retournering.


2. Verpakken

Probeer je toestel of device zo stevig mogelijk in te pakken, best in originele verpakking samen met het formulier dat je automatisch ontvangt na het invullen van de gegevens.


3. Verzenden

Breng je pakket naar een postkantoor. Het adres waar je naartoe kan sturen is:
Eindgracht 3, 3600 Genk.



Vul onderstaande gegevens in